16 december 2007

i veckan: skola, köpte julklappar, skor, lite småsaker plus mys umgåtts och hr trevligt/minrde trevligt.

fredags: åkte till kungsängen efter skolan, träffade robin som skulle fixa sitt bankomatkort, sen åkte till solna centrum och titta runt lite vilket resulterade i att jag köpte ett par lacktajts till mig själv i julklapp från mamma och pappa. sen åt vi lite och åkte hem. Sötnosen kom hit när jag kommit hem så såg vi på legally blonde och friday night lights, bra filmer men råkade somna till sista, var alltså rätt trött efter skolveckan.

lördag: min kusin,min faster, hennes fästman plus hans barnbarn kom och fikade vilket var trevligt, efteråt tittade vi på en film, min vän toturo, mysig! när dom åkt hem så kom pojken till mig efter sin match, han hade fått en lårkaka, usch! min kusin var fortf kvar så vi spelade drakborgen, den nya versionen dock!, (rollspel lite halvt baserat på första sagan om ringenboken) vilken var riktigt kul, bara det att när man fortf satt där kl.2 på natten fick jag nog och gick ner och sov med sötnosen som redan gått ner ca 2 timmar innan. juste! vi gjorde julskinka också, den blev jättegod!

söndag: vaknade och hade jätteont i tänderna (tandställning), gick upp och tog tablett mot smärtan och fick i mig lite julskinka och drack julmust, mums. sen tittade vi på tv, spelade lite på datan och pojken gick hem. nu sitter jag här och pluggar som en galning innen jag ska jobba!


bara 8 dagar kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0