20 december 2007

hade julavslutning idag, fast först sömnad från halv nio till två, sen städning och efter det julavslutning med ettorna/tvåorna, vi lekte lekar, fikade och byggde pepparkakshus. det va mysigt men känner att jag börjar bli rejält förkyl, der rinner i näsan fastän det är helt täppt, jobbigt med andra ord! efter skolan följde jag med robin till frisören´, hon skulle klippa page igen, det blev jättesnyggt!

juste hämtade ut julklapparna från webbhallen idag oxå, så nu behöver jag inte oroa mig över  det längre.
sitter hemma hos robin nu med hennes mamma och robert (hennes pojkvän).
har tittat och magnus betnér och någon kriminalserie, älskar magnus han är så snygg och elak, mums!
ska in till stan imorn och köpa lite julklappar, eller rättare sagt ännu fler julklappar.

men nu ska jag sova, känner mig helt snurrig i bollen av förkylningen, önska mig krya på mig, om man nu säger så haha?


ha det så bra puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0