24-25 december 2007


GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


har inte hunnist skriva, eller rättare sagt inte orkat heller, ahr sprungitrunt som en dåre nu innan julafton, men fick det jag behövde och har haft en jättefin jul!
va uppe med en liten del a släkten hos mormor och morfar och åt och hade det mysigt. men vi öppnade alla julklappar innan och fick allihopa vad vi önskade oss( förutom mamma och pappa som inte ville ha något men dom fick något litet ändå). nu ska jag hoppa i säng eller spela lite guitar hero som min bror fick i julklapp, man blir helt fast i det spelet, jättekul! fats egentligen helt maniskt, men kul! återkommer med mer om va jag/vi i familjen fick i julklapp imorn eller senare.

puss och kram!


                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0