28 december 2007

har tänkt lägga upp bilder på det jag köpte igår men jag har ingen aning om vart kameran har tagig vägen så ni får nöja er med den enda som jag hittade på internet. man kan ju säga att jag gjorde riktiga kap igår!


röd bh och trosa med spets (Ella M) från Lindex rea 150:-
vit sjkortblus gina tricot rea 124:-
silvergrått linne/tunika med paljetter från gina tricot rea 99:-
svarta ankelboots med platå från skopunkten 99:-

alltså blev det sammanlagt inte mer än 472:- om jag räknade rätt.
älskar när man hittar snygga saker billigt och bra, ett minus dock för allt folk som blir som galna så fort det blir rea!
             bhtrosa
(färgen är som på bh:n)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0