30 december 2007

tack nu får man äntligen komma in åp sin blogg, jisses har försökt hela eftermiddagen men har inte lyckats logga in, min data måste ha fått någon sorts kortslutning för varje gång jag försökte logga in hakade allting upp sig.
me nu så!
har istället för att sitta här pluggat och spelat guitar hero hela långa dagen, plugga va tråkigt men att spela är hyvää!
synd bara att jag får "damp" och blir jättesur så fort det går bättre för robert än mig, suck. han tycker jag tar det för allvarligt?! ahha ja kanske men hey sån är jag, kan liksom inte ta allting med en nypa salt.

nu är det dagen innen nyår och jag har lite panik inför vad jag ska ha på mig.
 vet att jag ska ha en gråsilvrig topp med paljetter och puffärmar, men inte omjag ska ha kjol, ifs vilken kjol eller byxor, ifs vilka byxor? pumps, ankelboots, platå eller inte?!
robert tycker som vanligt att jag inte behöver tnka på det ås mycket och ta typ jeans och t-shirt? hallå?! inte på nyår haha! hoppas det löser sig snart annars kommer jag inte kunna sova inatt.. men det lutar åt en pennkjol eller ballongkjol båda med hög midja och ankelboots till, eller pumps.

vad ska ni ha på er på nyår då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0