måndag

idrott på morognen, det va aerobics eller något konstigt gympapass, usch. sen fick vi sluta tidigare och åkte till skolan för att ha matte, sen åt vi på bälsta, mums! det blev ostgratinerad penne med köttfärssås och ketchup med vitlökssås och bröd till, smakade gott och blev riktigt mätt! sen hade vi engelska och efter det åkte jag och rebecca in till stan och shoppade lite, köpte en brun virkad basker med skärm i akryl, eyeliner, rougeborste, lösögonfransar, en röd sammetsnecessär med rosett och ett hänge med pärlor på, en massa pärlor jag ska exprementera lite med (kanske sy på på en tröja) och en jättesöt tunika/töja med mönster i lila och garn/stickdetaljer på armar och längst ner, helt underbar! har tyvärr ingen bild på varken tröjan eller baskern men på dom andra kan nu se längre ner. nu ska jag plugga lite och fortsätta läsa på en jättebra bok för sådana som är modeintresserade, modellsommar av Paulina Poriskiva.
en matbit skulle inte heller sitta fel!

veckans händelser:
imorn har jag sovmorgon så jag kan äntligen sova ut, börjar kvart över tio!
onsdag: sovmorgon till kvar i elva, (trodde jag!) men ska till ungdomsmottagningen och fixa nya p-piller och sitta och snacka med den där tanten, suck.. ska hinna i tid från kungsängen till moderna museet sen ska vi titta på kläder från märket minimarket, efter lunchen ska vi vidare till nordiska museet och titta på textilutställningen, sen fårvi e guidad visning av den permanenta modeutställningen på nordiska, sen ska vi jobba med skissarbetet.
torsdag: sovmorgon till tio! sen efter mönsterkonstruktionen ska vi ha sömnad resten av dagen, och på kvällen öppet hus! Ni är varmt välkommna till s:t matrin kl.17.00!
fredag: lediga, på kvällen fest hos elin pelin päron pung, love yah!


                      shopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0