onsdag.

ikväll ska jag titta på tv, you know girlilicious, fast jag har mitt eget gililicious med greys anatomy och fråga olle för jag har helt och hållet tröttnat på top model, det svenska är inte alls lika roligt som americas top model, även om det dock inte heller är speciellt bra, jag tittar väl på det när ofta när jag känner mig tjurig och irriterad så att jag kan få gnälla lite på  den "stackars flickan som inte vill klippa av sitt fula tunna långa slitna hår och får åka hem vid nästa utröstning" eller den " olyckliga allt för omogna lilla 16 åringen som inte trivs där längre och saknar allting där hemma, buhu".  dom ska ju vara glada att dom har fått chansen att vara med i top model, men nej när dom väl är med så visar dom sina sanna jag,  fega är dom också, alltid ska det vara någon som inte vågar något på en photoshoot. hursomhelst, på tal om inget alls,  jag ska färga håret ikväll! så nästa gång jag lägger upp bild på mig själ blir det på en rödtott, mums.

so long for a while, i'll be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0