school.

har inte hummit skriva på några dagar så nu passar jag på när jag ändå är i datasalen i skolan. har precis skrivit klart min uppsats om någon jag aldrig kommer att glömma som ska innehålla miljö-och personbeskrivning. puh!
dét va iofs inte speciellt svårt att skriva net något jag aldrig kommer att glömma, det svåra var att får in miljö-och personbeskrivningen i det utan att det skulle låta alltför krystat och överdrivet, men jag tror faktiskt att det gick till slut.

                mums

har ca en kvart kvar på lektionen innan det är lunch, och lunch blir det på bällsta värdshus, mums. jag är riktigt sugen på en räksallad eller lax , problemet är bara att så fort man kommer dit så finns det en massa annan mat att välja på, plus alldeles för mycket sallad och bröd med såser vid sidan om. men jag är säker på att maten kommer att mätta min tomma mage, det är ju alltid gott så det är det inga problem med.

modevisningen i  lördags gick jättebra och robin var jätteduktig!
matchen vann bålsta mot rimbo med 8-3!
och på lördag kväll vad det meningen att jag skulle på fest med jersy men något skulle komma i vägen som vanligt, typiskt! vi får träffas snart saknar dig grynet ;) jag och robert köpte onyttig mat hos farre och pappa skjutsade oss till hem till robert och robin, så tittade vi på fotbollen sverige-spanen, och inte oväntat så förlorade sverige men 3-0 til spanien, synd! men råkade somna de sista 20 minuterna så jag kan ju itne precis säga att det var spännande.

nu är det lunch pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0