sy sy sy, hela dagen lång..

..ja, det är vad jag har. sytt sen sprättat upp nålat om, sytt sprättat och nålat om, börjde på nästa del, sytt sprättat nålat om sytt, oj det blev faktikst bra den här gången och sen klyvpressat och till slut overlockat. en liten del av vad jag har gjort från halv nio i morse till kvart i fyra på eftermiddagen. fick industrimaskin idag så då gick allting mycket snabbare men på något sätt ändå lika sakta för man kunde inte alltid sy tillräckligt sakta utan den levde sitt eget liv den första biten av dagen.  gick iaf bra till sluta och jag tror faktikst att jag kan komma att bli klar med kjolen imorn, det vill säga om jag har tur!

efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt med gym form DUO som mamma fick hem med posten från tv-shop igår, det är som en två massageplattor som man kan ställa in på olika grader beroende på hur hhårt man nu vill "träna", och jag måset säga att jag tror det fungerar, lite iaf! fast jag satt iofs med den på väldigt hög nivå hela tiden tills jag fick kramp i magen haha. efter det så gick jag och robin till willys och handlade lite, men fastnade vid filmerna så vi missade bussen hem och fick vänta ytterligare en halvtimme, men köpte iaf filmen lovesong to bobby long, den är så otroligt fin och mysig, i recommend it strongly!

köpte en mössa igår, i en jättemysig lilaröd färg, velade lite innan jag såg att jag höll i den sista på åhlens och bestämde mig sen för att köpa den, vilket jag vekrligen glädjer mig åt nu!


men nu ska jag sova puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0