tisdag. ( i skolan)

sovmorgonen gjorde en väldigt gott måste jag säga, vaknade och kände mig mycket piggare än vanligt! gick upp fixade mig och tog på mig mitt nya fina linne, sminkade mig åt och gick till bussen. nu sitter jag i en datasal och jobbar med min uppsats, fast den är klar nu så jag vet inte riktigt vad jag ska göra förutom kolla igenom den för 5e gången.
 Jag är lite hungrig också även om jag åt för ca två timmar sedan, så vi ha tur som har lunch redan efter den här lektionen, fast jag vet itne vart det bär av, hoppas jag slipper subway i alla fall, man blir inte mätt på mackorna där dom snålar enormt myket med all dvs sallader och pålägg. fast en bra sak är ju att man får coca cola till, men det kan man ju köpa för en tia på food court, så jag hoppas att det blir food court, är sugen på onyttigt haha. fast jag ska ju äta på faruk så kanske skulle vara bra om jag åt något nyttigt till lunck, som lax eller sallad? eller husmanskost, who knows?

hat totalt fastnat i one tree hill serien, kan inte fatta det, jag börjar se på serien när alla redan sett den för ca ett-två år sedan, men men  better late then never som man säger.

Kommentarer
Postat av: charming man

Sovmorgon är viktigt! :)

2007-11-27 @ 10:53:10
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0