holiday.

jobbade igår och mötte sen upp elin och darja i stan, åkte till jakan och bytte en tröja som min bror inte  uppskattade lika mycket  som jag hoppats han skulle gjort (den va turkos och alldeles för färgglad för hans smak) så det blev en marinblå munkjacka istället och den blev han glad för!
sen åkte vi hem, darja åkte hem till sig och fixade sig medans elin och jag åkte hem till mig för att plocka ihop alla mina grejer och kjolen som hon ville låna. se tog vi bussen till centrum (lata som vi är) och köpte en 7up innan vi gick hem till henne.
vi fixade oss och jag sydde en klänning som jag fått för mig att jag skulle ha på mig igårkväll, den blev klar på ca en timma och satt som en smäck (lägger upp en bild lite senare).

sen kom det lite folk, alla jättetrevliga och glada men ett gott humör, det blev lite förkrök och snack innan vi skulle röra oss vidare till festen, men såklart ska lilla ida klanta till det och inte hitta sin lilla lila väska hon skulle ha med sig. så det blev till att alla letade och letade som galningar och jag trodde seriöst att någon trollat bort den eller något för ingen av dom som va på festen skulle få för sig att ta min väska... och efter mycket om och men ochy letande så frågade elin mig om jag tittat i kassen med drickan, den tanken hade ju liksom inte slagit mig ännu så jag toog mig en titt där och såg en liten lila väska ligga där! jag blev överlycklig och kände mig lite dum för nu hade vi ju missa bussen och skule få gå men alla skrattade och hade jätteroligt åt min klantighet så det gjorde inte så mycket tror jag haha.

sen när vi kom till festen va det roligt och party! fast gull skärde sig på en ciderflaska som hade gått sönder i hennes väska så hon och gänget åkte hem, lite synd för dom va rolig att vara med, måset träffa dom snart igen!
jag coh angelica gick och mötte pojkvännen för en sak och han resp. hans kompisarförljde med till festen men drog efr typ en timme coh jag stannade kvar och snackade ltie osv. men efter några timmar fick jag sådan huvudvärk att jag trodde jag skulle spy så sa hejdå till vännerna och rörde mig hem och pojkvännen fick ligga och bota mig med kramar och värme.

imorse vaknade vi och satte oss direkt vid datan och käkade godis/nudlar/drack 7up och tittade på 24, mysigt!
sen gick jag hem och nu har jag pluggat och vi ska till mormor och morfar alldeles snart och hämta lite saker dom köpte åt oss på kryssningen, lägger upp bild på det sen.

ikväll hoppas jag det blir slingor i mitt ljusbruna hår så det blir lite sommrigare, längtar och hoppas det blir bra!

men nu ska jag klä på mig och så ska vi åka, ha det så bra! puss och kram!


Kommentarer
Postat av: lisa

skitfin blogg :)
hoppas du får en underbar kväll! :)

2008-04-20 @ 16:55:43
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Hanin

Ha en bra dag!

2008-04-20 @ 16:58:31
URL: http://haninekung.blogg.se
Postat av: Em-pem

Hej :) Haft en bra dag?

2008-04-20 @ 16:58:59
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Marie

Coolt att få ihop en klänning bara sådär =)

2008-04-20 @ 17:03:01
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: Soha

Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag :)

2008-04-20 @ 17:04:28
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

Låter som att du haft en bra kväll och morgon :)
Hoppas du får en fortsatt trevligt kväll :)

2008-04-20 @ 17:05:54
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: ida-lii

em-em: hej jo tack det är bra :)

lisa,hanin,soha & rebecca: tack så mycket, detsamma med er!

2008-04-28 @ 14:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0