moooonday!

sitter i skolan nu och ska skriva klart min praktikrapport. slutar om en timma, skönt! hade sovmorgon, det vill säga ingen idrott, komp för att vi har simning efter skolan nästa måndag.
ska direkt hem och göra klart mitt designarbete som ska in imorn! stressad som tusan är jag, känns som att vi itne gjort något vettigt alls i skolan och kunde ha gjort klart arbetet under dagen istället, men har varit sjuk i en veckan nu så det är dags att komma tillbaka i skolan nu.

imorn är det nationella i engelska från 8.30 till 11.00 sen matte och jobb, en låååång dag med andra ord!
fast sen är det ju "minilov" ledig onsdag till söndag, härligt!

hoppas alla mår bra idag?
mig är det perfa med! ska jobba vidare nu, have a nice day puss och kram!

Kommentarer
Postat av: jenny

fin header!

2008-04-28 @ 14:20:35
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: ida-lii

tack jenny:)

2008-04-28 @ 14:38:55
Postat av: Anonym

Var jobbar du?

2008-04-28 @ 18:59:26
Postat av: ida-lii

svar anonym: jag jobbar på Mc Donalds på Nybrogatan, vid östermalmstorg. mysigt och lugnt, du är välkommen dit!

2008-04-28 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0