oh sunny day, oh happy day!

solen är ju bara för underbar! låg ute i ca 1,5 timmar alldeles nyss och fick jättemycket färg, jag använde ju så klart solskyddsfaktor så att jag inte skulle bränna mig! så nu är jag sådär rosig om kinderna och känner mig fräsch! (konstigt med tanke på att jag legat ute och svettats på baksidan där det är typ 25-30 grader och alldeles vind stilla!) har varit förkyld heeeela veckan, inte roligt alls nu när vi har börjat med byxor/tricot och remake i skolan, allt roligt på en och samma gång! så när jag kommer tillbaka till skolan är det snabba ryck som gäller haha.

juste, min far och bror åkte till gotland igår för att hälsa på vår farfar som itne mår så bra, dom skulle typ få honom på bättre humör, jag ville gärna åka med men är man förkyld, och ska jobba i helgen så går det ju inte, synd som sagt! så nu är det mamma och jag tills på söndag (och hundarna såklart!) för tillfället har mamma en jobbarkompis här på besök, miia heter hon och är jättetrevlig! roligt att mamma träffar lite kompisar och så.

ska kanske och kolla på en spelning ikväll, får se om kusinen hänkar på och om min hosta vill ge sig, men det hoppas jag, har dock ltie dåligt samvete över att lämna mamma ensam helt själv, får se helt enkelt.  vi ska iaf är thaimat lite senare, mums! har redan ätit på farres idag (kebabtallrik och hamburgare med pommes haha).

nej nu ska jag ut på baksidan och vara lite social med mamma och miia, ha det underbar everyone, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0