vila i frid.

jag såg i upplands-brotidningen idag att något väldigt sorgligt har hänt.

en av mina kusiners kompisar har två små flickor, och nu i slutet av mars så fiick hon en liten pojke som döptes till Marcus Elias, som nu i mitten av april gick bort, plötslig spädbarnsdöd har jag hört att det var. så hemskt! om det känns så hemskt att veta att någon man träffat har förlorat sitt barn så kan jag aldrig vara ett uns i närheten av hur dom måste känna sig (föräldrarna). jag vet itne var jag  ska säga/skriva mer än att jag tänker på er och vet att ni kommer att ta er igenom det här och minnas honom som er lilla skatt, för det vet jag att han var.


det här stod i tidningen:


vår älskade ängel
MARCUS ELIAS

*28 mars 2008
image11621 april 2008

mamma Veronica och pappa Joni
systrarna Melissa och Mekine

Mormor Helen & Bosse
Morfar Ola & Caroline
Farmor Kaino, Farfar Matti
Moster Rebecca, Faster Mirva, Krista, Farbror Asmo, Niko
släkt och många vänner.

Det kom en ängel till vårt hus
Det kom en ängel till vårt hus en natt
Hon gav oss visdom och en dyrbar skatt
Med kärleksfulla händer, vår kind hon smekte ömt.
Hon viskade som vinden, som om vi hade drömt.
Låt alla tårar torka för ert barn inatt.
Tänk att tiden han var nära är en livets skatt.
Jag lovar att vi vårdar honom ömt tills det är tid,
för er att åter mötas och själarna få frid.

Kommentarer
Postat av: Dasha

usch vad hemskt :(

2008-04-28 @ 19:53:45
URL: http://dashaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0