08.08.08

nu har jag gjort något busigt, jag har tatuerat mig, hur det blev och vad det blev får ni se senare, har fortf plasten kvar på fossingen. kan iaf säga att den blev jättefin och jag är nöjd till 1000%.  har även suttit och snackat  och tittat på när palten tatuerar och lärt mig lite, är ännu mer sugen nu än innan jag kom dit igår. sitter och tittar på tatueringsmaskiner och sånt nu, ska ta och klicka hem en, vet inte vilken och vartifrån bara. är riktigt på G nu alltså!

är just nu hemma hos faster och lasse och ska äta ungsrostade rotsaker/grönsaker med potatis och grillspett med kött. mums säger jag bara!  sen blir det antagligen en sväng ner till glassmagasinet och äta lite efterrätt.
det har inte regnat på hela dagen heller, skönt som tusan! *ta i trä* hehe.

ha en bra kväll allihopa! puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0