20.08.08

sitter man här och har sovit alldeles för länge igen, sötnosen försov sig i morse, det underliga va att han drömde en marddröm om att man somnade typ 5-6 på morgonen och blev jättesur när han vaknade och hade försovit sig (i drömmen alltså) och mange (en kompis) inte hade ringt och väckt honom haha. sen vaknade han på riktigt och såg att han hade försovit sig för att klockan inte hade ringt. sååå det kan gå...

själv vaknade ma för ca en timme sedan, tomt på både människor och hundar i huset. hea högen va på willys och handlade, eller hundarna satt i bilen utanför för mamma gick till willys med dem och pappa körde dit haha.
när dom kom hem hade dom köpt energidrink till med med tranbärssmak, mums! hoppas jag blir liiiite piggare iaf, är bara hes som tusan och hostig nu.

vill ut i solen och sola! men det går fan inte, så fort jag lägger mig ute i solen så svettas jag ihjäl, mest pga min förkylning( jag vet det är inte bra att sola när man är förkyld men jag vill bli brun punkt!) ska kanske ta och försöka om en liten stund igen. om jag inte åker till barkay som jag planerat, ska köpa joggingsskor och lite stuff. så man bara kna sätta igång när jag blivit frisk, om en sådär två månader haha, nej får hoppas jag blir frisk snabbt nu! undrar när jag ska få hem remissen om borttagningen av halsmandlar och förminskning av näsmusslorna hm...

nej nu ska jag rycka upp mig och göra något uppfriskande, puss och kram! ha en solig och varm dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0