shoemaniac.



nu har ja inget val längre, imorn blir det ut och gå låååång promenad efter skolan. skor är inköpta och dom ska inte så och damma i något hörn av mitt rum. ska sedan börja jogga, måste bli helt frisk först.
fick remiss från nacka närsjukhus idag också, den 17 september ryker mina halmandlar, sen är jag sjukskriven i närmare en vecka, "jättekul" må jag säga. jag är ärligt talat rädd för att bli sövd, det kommer säkert inte bli några problem men jag blir rädd när jag läser om att et är vanligt att man spyr efter operationen och har jätteont (då menr jag verkligen jätteont!) i halsen i caen vecka efteråt. sen får jag inte anstränga mig på ca 2 veckor efteråt, inte ens promenader med hundarna, sucks.. men längtar tills det är över, eller rättare sagt längtar till min näsoperation också är över så man slipper skiten.
nej, nu ska jag läsa min cosmopolitan och slappa i sängen tills pojken kommer hem från träningen.
puss och kram! good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0