Merry Christmas!

först! GOD JUL PÅ ER ALLA!
hoppas ni har haft en bra julafton. Och för er som inte haft det ännu, den är inte slut ännu!
jag har haft en jättemysig julafton, med släkt, god mat, mysig stämning och lite film m.m. det enda om fattas nu är my boyfriend, men han träffade jag i morse och kommer att träffa innan jag somnar ikväll igen.

förresten, jag fick det enda som stod på min önskelista, en bärbar data! sitter och skriver på den här och nu. den funkar perfekt. dock hoppas jag att jag skipper min otur med tekniska saker och att den här datan håller läääääänge!
fick även lite pengar, presentkort, ett halsband som jag kan sätta in bilder i, (kommer inte ihåg vad det heter för närvarande haha) en heidi klum t-shirt, raggsockor från mormor och morfar (som varje år) och lite annat smått och gott


ingen vidare bild för jag hade inte tänkt ta den här bilden och lägga upp den men orkar inte ta en ny, ville bara visa den.
den är från asus. kommer inte ihåg hela namnet på den men skriva det senare när jag tagit mig en titt!

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0