”With every bit of me”

Kevin vann!
Jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen. Han såg så lycklig ut, så underbar röst!
Fatta vilken dröm som har gått i uppfyllelse för honom, han bli förälskad i sin nuvarande flickvän och flyttar till henne i sverige, hamnar mitt ute i ingenstans uppe i kalla norrland. Sen söker han till idol (kan iknappt någon svenska alls) och går och vinner hela skiten samma dag han varit i Sverige i prick ett år! Plus att han nu kan skitbra svenska, jisses vad snabbt han lärt sig!
vart dock lite ledsen för jag tycker att Alice har en mer speciell röst och hejade liiite mer på henne. men hon kommer nog inte ens ha hem innan hon fått ett skivkontrakt hon också!
det snackas redan om att årets vinnarlåt låter väldigt mycket som Glenn Mederios - nothing gonna change my love for you eller
Dan Hills - 'Sometimes when we touch. måste säga att det va precis vad jag tyckte när kevin började sjunga på den! Att den låter osm en låt man hört förut. dåligt...

 

Nu sitter jag här och gottar mig, robin och hennes robert vad här oc höll mig sällskap under kvällen, vi ät tacos innan idol och satt och gottade oss med chips, dip, godis och julmust medans vi lyssnade på de två sångfåglarna, mums!

men, baby är på kryssning och det känns lite tomt här. glömde för en stund bort att han inte skulle komma och sova här inatt och blev glad och rusade ner för trappan när någon (trodde det vad han) öppnade ytterdörren och fick se min pappa stå där nyss hemkommen från jobbet. så jag lunkade surt upp till datan igen haha, lite snopet huh?
Tror jag kommer att sova uppe i gästsängen inatt btw...
Jag vet det är mesigt men jag vågar inte sova i min stora säng nere i vår mörka och (trots att elementen är på 25+) kalla källare. För att försvara mig ytterligare så kan jag tala om för er att jag tror det spökar där nere. Och så finns det spindlar där! Långbenta håriga rackare...usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0