16 februari 2008.

det va väldigt skönt med sovmorgon i morse, trodde dock först att jag glömt ställa klockan och försovit mig men det hade jag inte. ska ta en långpromnad med mamma och hundarna när hon kommit hem, det är sol och förhoppningvis lite värme ute, ser ut att vara det när man tittar ut genomfönstret iaf, ser ut som om våren är på väg och om det nu vädret har rätt så blir det varmare på måndag, im loooooonging!

ska på bio ikväll med Robert, vi ska se Sweeney Todd. jag tror den kommer att vara bra med tanke på alla bra skådespelare som är med i filmen, Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Alan Rickman och sist men inte minst Sasha Baron. det sägs att dom sjunger ut ca 70% av handlingen men de tär ju en musikal så det är väl kanske inte så konstigt egentligen, får se om jag tycker om det då, Johhny Depp kan ju i varje fall sjunga.

här kan ni se trailern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0