fotografering.

var och provfotade för underklädescastingen jag var med på förut, det gck bra men mina ideér på poser tog slut efter ca 50 bilder, haha. jag fick för mig att jag gjorde jättedåligt ifrån mig så jag hade inga höga förväntningar alls och blev förvånad när hon hörde av sig och sa att jag kom med!
ser verkligen fram emot det nu när jag kom med, för nu behöver jag inte gå runt och undra, utan nu är jag mer nervös inför att faktiskt ha kommit med, men kul ska det bli och dom var jättetrevliga!¨

ska på fest ikväll, och är inte taggad för fem öre, så jag hoppas det kommer efter ett tag för annars kan jag bli en riktig pain in the ass för min boyfriend, wish him luck with this witch haha.

puss på er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: My.

Woho!!
Grattar och ler!
Du kommer förmodligen att bli ett mästerverk på en bild nu! Får se om du lägger upp bilderna på bloggen sedan. :D

2008-02-24 @ 15:53:11
URL: http://mysblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0