helgens helhet.

söndag och man tar det lugnt, sportlov hela veckan lååång, så skönt!
fetsen i fredags vad helt klart lyckad, lite få av folket som dansade men det spelade ingen större roll jag och elin dansade, och som vi dansade.
kom hem vid 2 på natten ungefär och somnade gott.

igår tog jag och pojken det lugnt, åt tittade på tv och så. på kvällen åkte jag robert och magnus till kungsängen och tittade på årets vårrevy, den va väl sådär, men helt klart sevärd!
sen när jag kom hem så drog dom och spelade och jag raggade skjuts av pappa upp till elin och hennes mamma, vi tittade på en skitbra film vars namn jag inte kommer ihåg, men bra var den!
sen kom jag hem och gjorde pytt i panna som jag varit sugen på hela dagen och pojken kom och sov hos mig senare på natten.

nu är han och fixar sin data och jag sitter här och tar det lugnt, ska möblera om i mitt rum så att mina byråar får plats och det ser bra ut, dom är betsade och klara och det behöver bara strykas på ett lager lack så att dom inte färgar av sig eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0