i'm singing in the snow.

ska ut med hundarna nu, det snöade igår så utanför fönstret väntar nu ett vinterland på tre små vovvar så leka med det, det är så härligt att se när dom bli totalt paralyserade av snön, helt galna blir dom!
synd bara att jag längtade till våren och det kommer snö nu men hellre massor av snö än slask så, mys!
hoppas att den harförsvunnit till i mars bara haha.

ska och titta på min brors konsert senare idag också, han ska spela med en av världens bästa trumpetister Urban Agnas, har aldrig hört talats om honom förut men mamma säger att han är bra så jag tror på henne. R ska förmodligen följa med också, skönt, då jag kan luta mig tillbaka mot honom och sova om det blir tråkigt.

nej nu måste jag röra på mig ha det så fint puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0