sunny day, happy day.

skulle upp idag och gymma för första gången men jag är för ung!? man måset vara 18 bast för att få gymma i bro, ute på landet i ödemarken ligger det typ ahha.
så nu sitter jag och söker jobb och letar andra gym med relativt billiga årskort. önska mig lycka till, för jag är verkligen taggad på att börja gymma nu! tandläkarn imorn också, poor me, dom är jättesnälla men jag gillar inte folk som ligger och petar i min mun..

är förkyld nu också, så typiskt att bli det på sportlovet, snorar och nyser om vart annat. ska in till stan imorn istället för idag, har inte ork till det och måste städa upp i mitt rum/ få in alla mina kläder i de nya byråarna (det skullle föras redan igår menblev inte av) och sen åka och handla nyttig mat till ikväll, ska bli fläskfilé med ugnsgrillad squash, tomatsås och fullkornsris, mumsfillibabba!

hoppas ni har en mysig dag, lov eller inte, sol är det iaf ute och vad gör en mysig dag om inte solen?
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0