16-åring våldtagen av okänd man i Bro.

nu börjar jag bli riktigt rädd, kunde knappt somna igår. låg och lyssnade efter ljud nästan hela natten, somnade inte förens vis halv fem. nu har det skett ännu en våldtäkt, i Bro, och gissa vem som bor där?! jag!
jag kommer aldrig våga sätta min fot i bro centrum själv igen, kommer vara vett skrämd även om jag går med kompisar, usch! jag förstår inte hur man kan ens tänka tanken att göra något så avskyvärt som att ha sex med någon mot dennes vilja! hur man ens kan tänkta sig att njuta at att göra någon annan så illa, det förstör ju personen för livet. sex är för nästan alla personer ett så intimt och känsloladdat agerande. nej fyfan säger jag bara hoppas det där människan åker fast och steks över öppen eld!

(datan krånglar igen men här är iaf sidan, kopiera om ni vill läsa.)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1569496.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0