16 januari 2008.

på lördag ska man på middag då, killkompisen fyller 20(!) år och jag kan bara säga att han kommer att få världens bästa present av oss allihop, eller större delen iaf. vad det är kan jag ju inte säga händelsen att han eller någon som inte kan vara tyst råkar klicka sig in här och ser vad han ska få, och det är väl inte så roligt, snacka om att förstöra surprisen då haha.

sen så känns väldigt tråkigt att jag inte kan finna mer tid att sitta mer vid bloggen, men det är rätt så körigt med läxor och skolan så har inte tid med så mycket annat än att logga in skriva några rader sen och sen ut igen och vidare till plugg, jobb eller liknande tråkiga saker.
men å andra sidan så tror jag inte att det är speciellt många som bryr sig, med tanke på att man aldrig får kommentarer så kan det inte vara många som läser bloggen, har jag fel? om så är fallet proof me iam wrong!

hur många är det som läser min blogg?
jag förväntar mig inte speciellt många så kanske blir jag chockad, kanske inte?

puss på er där ute, ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: nina

i do my underbara kusin ;)

2008-01-18 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0