28 januari 2008.

det är alltid lika underbart och härligt att vakna upp va att man håller påatt kissa på sig mitt i natten och sedan märka när man väl sitter och kissar att det svider och gör jätteont, inte det?
nej håller med det är hemskt speciellt när man har något att se fram emot kvällen därpå.

så började min morgon, jag sprang upp vid fyra, sedan halv fem och samtidigt värmde jag en vetekudde u micron som kunde värma min svidiga? ömmande mage, men jag gav upp vid halv sex när R skulle till jobbet, jag va så sur och irriterad och satt och pimplade trambärsjuice och åt trambär medans jag tittade på första säsongen av 24 och hoppades avv det skulle försvinna.
jag hade tur, kl 8 ringde jag vårdcentralen och dom ringde upp mi tjugo i nio igen och jag fick en tid kl 10 hos dem, så nu har jag fårr antibiotika mot urinvägsinfektionen och det har gått över nästan helt, det går ju snabbt när man väl fått i sig medicinen men jag börjar bli immun mot det, har tagit det så mycket det senaste året, men efter den här kuren ska jag påbörja en 2-6 månaders kur med medicin för att försöka bli av med infektionen för gott, wish me luck!

juste, det jag har och se fram emot ikväll är hockey! ska med R och hans mamma på HV71 mot djurgården.
och nu tror ni givetvis att jag hejar på djurgården som så många andra stockholmare?
nope, jag stödjer R och hejar på laget hans kusin spelar i just HV71!
hejahejaheja..

men nu till en annan sak, jag fick post idag, från cocoo!
min fina smycken kom äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0