8 januari 2008

nu har jag precis kommit till skolan. sitter vid datan för våran lärare är sjuk så vi ska jobba enskilt, men jag har båda min arbeten hemma så jag vet itne riktigt vad jag ska göra.
måste berätta en sjuk grej som hände imorse!
jag hade gett hundarna mat och släppt in dom efter att dom varit ute efter maten, precis när jag stängde bakdörren så tyckte jag att någon ryckte i dörrhandtaget tull framsidan, men eftersom att mnn ena hund skällde och riktigt stirrade på framdörren jag bara trodde att jag blev rädd och inbillade mig.
sne när jag hade sminkat mig och gått upp för att stryka en blus så går mamma ner och ropar till;
-ida stäng framdörren nu!
jag springer ner och fattar ingenting, jag ahr ju itne ens haftr dörren öppen.
men sue, en av mina hundar, hade gått förbi toaletten när mamma kissat och varit helt snöig och iskall, och framdörren va öppen?! jag stängde den snabbt som satan och blev skiträdd, för det finns varken snö eller ens lite is på trappen på framsidan och grinden som man måste öppna för att ¨gå ner för trappen var stängd.

så, hur fan kunde dörren vara öppen när mamma kom ner om ingen av dörrarna vad upplåsta?
seriöst jag vågade nästan inte gå till bussen sen, pratade med R hela den jättekorta biten dit.

har ni upplevt något liknande förut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0