Happy New Year!

nu är det ett nytt år och jag måste håll mina nyårslöften den här gången, får se hur bra det kommer att gå.
jag har ju bara två stycken som hänger ihop, börja träna regelbundet och vara allmänt nyttigare, likväl när det gäller mat som hur jag ska sköta utsidan på kroppen. det är inte så att jag har några komplex eller så mer att jag ska finna mer tid att sköta om mig och slappna av en stund varje dag.  så om jag kan hålla båda löftena så kommer 2008 att bli ett ännu bättre år än 2007! har nu på kvällen ätit gröt, vilket jag ska fortsätta att äta varje morgon från och med imorn.

men nu ska jag titta lite på tv och inte äta varken chips eller något annat onyttigt, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0