Tonåringar svårt misshandlade

juste såg inatt när jag fick för mig att titta på texttv att det har skett ytterligare ett hemsk grej i bro (som jag nu har bestämt mig för att vi ska flytta ifrån, vägrar bro kvar här längre!) att det va två stycken som blivit misshandlade på lördagskvällen, en 14 åring och en 19 åring, hemskt! det som är ännu hemskare, enligt mig, är att jag vet vem den 14åriga killen är genom min kusin, han hänger kanske med fel personer men det är aldrig absolut aldrig någon anledning till att bryta någons arm så den bara hänger eller hoppa på ens huvud så att man måste köras in akut till sjukhus, föstår mig vekrligen inte på personer som tror att det är okej att göra något sånt!
en bra grej är iaf att killarna vet vilka det va som misshadlade dem så att polisen kan ta fast kräken!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1573637.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0