11.07.08

jobbade i morse till två, sen mötte jag pojkvännen och bror min för att åka till naturhistoriska, vi skulle titta på cosmonova. vi tittade på deep sea, ascoolt kändes som att man simmade runt där nere bland alla fiskar/hajar/koraller, först fick jag en smärre chock när jag kom in i salen för duken är ju enorm(!) och det va ju ett tag sen jag va där sist, men sen vande jag mig. men de tär något jag starkt kan rekommendera om ni vill gra något annorlunda och är trötta på att sitta i en biosalong.
sen åkte vi till kungshallen och åt och tittade lite i affärer innan vi åkte hem.

nu ska jag ta läsa hennes som tydligen droppat ner i min brevlåda och ta det lugnt innan vi eventuellt ska iväg till en kompis och mysa och ta lungan. är ledig hela helgen vilket ska bli sååå skönt! dock åker min sötis till finland med bror sin på söndag kväll men en vecka senare kommer han att återfinna sig i sverige, innan vi fem dagar senare åker till gotland, mysigt det ska bli.

ha det så fin puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0