13.07.08

va hos en kompis igår och chilla med en bunt glada, halvfulla pojkar och flickor. mysigt och varmt va det så man satt ute på baksidan i princip hela kvällen.  gick hem vid tre-fyratiden och somnade gott. vaknade och vi gick till faruk för andra dagen i rad, tog lövbiff med pommes och bearnaise. liiiite nyttigare än hamburgare vilket jag inte va sugen på för fem öre. gott som satan va det också!

för ca en halvtimme sedan åkte pojken, och vid åtta går båten mot finland dät han ska tillbringa en vecka med sin bror och mormor/morfar. det kommer bli tomt, men ska ju ändå jobba hela veckan så det kommer att gå fort. hoppas bara att hans mobil inte blir sådär bråkig som det blev sist han åkte utanför sveriges gräns, den ville liksom inte skicka iväg sms och telefonsamtal, trots att han ha abonemang.

jag sitter här för mig själv i lugn och ro och läser någon söndagstidning och äter sallad med extra mycket salladskrydda från krysmyntagården på gotland. mums är det! men det börjar ta slut vilket oroar mig lite, fast om en och en halv vecka så är man tillbaka på gotland och pojken är med så det ska nog räcka. jag får snåla lite med det helt enkelt.

hoppas allt är bra med er! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0