midnight.

hemma sen ungefär en timma tillbaka, tog med mig sallad från jobbet så satt och mumsa på det när jag kom hem.
det va en rolig dag/kväll på jobbet, vilket iofs hade att göra med att det av roligt folk som åt där och jobbade idag. chris är nog en av de roligaste och snällaste skiftledarna som jobbar där, han jobbar imorn samtidigt som mig, yes!

har läst ut ännu en bok. alldeles nyss faktiskt. stella och sebastian av jenny leeb. den va ruskigt bra om ni frågar mig, man hade ingen aning om vad som skulle hända härnäst men man hoppasdes alltid på det bästa, man kände med vad stella kände, mycket för att man själv är tjej kanske, men det är en tjejig bok enligt mig, handlar och kärlek och känns mysig och härlig.
lite lyxig utan att vara för ytlig som det står på baksidan av boken.

Stella och Sebastian har varit ett par i åratal. De är det perfekta paret, som gjorda för varandra. Tror de i alla fall. När det blir tal som husköp och förlovning börjar Sebastian komma med en massa skumma bortförklaringar. Och mitt i allt trampar Stella snett på skivbolaget där hon jobbar. På en fest "råkar" hon vara otrogen med en artist som hon har hand om... Hoppsan - både privat och professionellt.





bokens baksida:
Stella flyttar ut och återupptar livet som singel i storstan. Hon hänger med sina vänner på barerna runt Stureplan i Stockholm och fortsätter sin tacksamt okomplicerade romans. Trots snedsteget är hon och Sebastian dessutom fortfarande bästa vänner. Baksmällorna är många, men Stella njuter av la dolce vita.

Men så händer det oundvikliga: Sebastian träffar Anna och känner sig redo att inleda en seriös relation. Stella reagerar inte riktigt som Sebastian hade trott. Och för den delen reagerar Stella inte riktigt som hon själv hade trott heller...



nej nu måste jag hitta en ny bok att läsa, har betat av 6-7 st på en månad redan, bara det inte början bli tomt på bokfronten, har riktigt kommit in i det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0