24.06.08

hej, allt bra med alla?
musen gick sönder precis när jag skulle logga in, så nu har jag kopplat in min brors ritplatta och använder den som mus, man blir lite frustread över att det tar lite längre tid med saker och ting men det funkar, måste bara vänta på att batterierna till musen ska laddas ( vi har en trådlös mus).
det gick bra hos doktorn, vi kom fram till att vi först ska ta bort min enorma halsmandlar, sen ska vi operera i näsan. sen hoppas vi att min nästäppa och andningssvårighet ska försvinna. 

är helt slut, kom precis hem från jobbet, började tio och slutade inte förens för en timma sedan.
nu ska jag dricka upp min juice ( har börjat med min dagliga dos vitaminer) och sedan bege mig t

Kommentarer
Postat av: ninalainen

nej :( jobbigt.. när ska du operera? :o

2008-06-24 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0