freeeeday

andra dagen på sommarlovet men...jobb imorn!
ska upp sju, men börjar nio...jobba jobba jobba...lunch...jobba jobba jobba jobba...slutar klockan fem!
sen hem igen och iväg igen, nämligen kalas för mina kära vänner robert och rasmus som båda fyller arton sommrar, grattis till er!
känner dock att jag håller på att bli förkyld, inte kul! så hoppas på att jag ska kunna byta bort min söndag och jobba någon dag i veckan istället, skulle verkligen vara jätteskönt, så man kan vila lite menar jag. vill ju inte gå och bli någon snorig otrevlig människa nu när solen skiner och det är fint väder ute om man bortser den växlande molnigheten men lite regn, även om jag egentligen tycker det är lite skönt, behövdes ju faktiskt regn, så får vi ju tänka på att vi bor i Sverige (vi kan inte räkna med att ha 25-30 grader vajre dag, synd men sant).

ska iaf gå och lägga mig alldeles nsart, måste orka med morgondagen, skulle inte förvåna mig om jag råkar somna imorgonkväll när jag kommer hem och missa födelsedagsfirandet, luckt me, nej har en pojkvän som mer än gärna ringer och väcker mig så der ska nog ordna sig, have it nice 'til then!

kiss unt hug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0