hm

har letat och letat men kan inte hitta någon. ser en massa snygga och asfräscha hela tiden, blå med guld/silverknappar, dom är så fina men jag hittar ingen någonstans, så nu undrar jag, vart hittar alla sina helt underbara skapelser?

jag talar förrstås om skepparkavajen, den lilla marinblå med antingen guld eller silverknappar, man blir ju galen.
har letat på alla hemsidor jag kan komma på, alla affärer jag kan hitta, har inte hittat en endaste, och när jag väl hittat någon i en second hand butik, ja då är den för stor.  ja detta oändliga letande kommer att pågå ända tills jag hittar den ultimata kavajen.

nej nu måste jag leta vidare...
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du hittar den!

2008-06-21 @ 14:39:03
URL: http://emmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0