måndag


jag låter den här bilden tala för midsommaren 2008. klockren så in åt... ja ni fattar haha.         



ska till öron näsa hals doktorn klockan 3 så ska göra iordning mig och åka iväg nu. nässprayen i kombination med medicinen hjälpte inte så fårse hur det blir nu, bara jag slipper operation så blir jag glad! med mina halsmandlar har svullnat upp ännu mer nu så dom snuddar nästintill varandra när jag sväljer, jobbigt som fan, så hoppas det går att göra något åt det.

juste, såg båda filmerna igår, först what happens in vegas, den va helt klockren så vill ni se en skitbra komedi, titta på den!
sen såg vi the bruges, riktig sköning till film, vill ni se collin farrel i en av hans bästa roller så är det den här ni ska se! han är så galet skön, äger hela filmen haha. 

nu måste jag rusa, men ha det så bra allihopa så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0