all weekend loooong...

har inte skrivit på hur länge som helst, inte bra..men nu är jag här igen!
har haft praktik hela veckan och datan har krånglat, som vanligt nu för tiden.
en rolig sak att veta är att jag fyller år om exakt en vecka, 22 mars är en speciell dag för många i år inte bara jag som fyller år utan det är självaste påskafton! så det bli ett glad påsk och grattis till mig, slåt två flugor i en och samma smäll, härligt!
men jag önskar mig inget speciellt, kommer inte på något som jag vekrligen önskar mig, eller jo en sak, fast det vet jag redan att jag ska få, en provdocka! lite svårt att gömma haha.
 
pojkvännen och hans hockeylag van finalen idag, så dom är bäst, hos en hockeypolare och firar just nu, happy för them!
men nu ska jag ner och joina mor min framför tvn.

juste, charlotte perelli vann ju finalen i melidifestivalen, som man trodde haha, hade dock sett antingen sanna nielsen eller sibell som nummer ett men charlotte är 100000000 ggr bättre än om "i lööööve euuroooope" vunnit, då hade jag tagit mitt pick och pack och dragit till finland som dubbel medborgare som jag är och bosatt mig bland finnarna och deras hårdrocksfinalister, dom kan iaf leverera!

ha en fortsatt trevlig kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0