god morgon!

hela jag har panik för tillfället.
sitter  i skolan, har haft idrott och har matte nu, ska plugga lite inför nationella nu på onsdag = panik!
ska till tandläkarn idag efter lunch, ska spänna tandställningen, kommer få jätteont och inte kunna äta = panik!
måste lämna in mitt arbete i design imorn = panik!
måste göra klart alla läxor i mko = panik!

ja jag kan hålla på sådär i ca tjugo rader till, men det blir lite för långdraget och jag får bara mer panik för varje rad hehe. ska iaf föröska koppla bort det jag inte kan göra någonting åt för tillfället och efter jag har spänt tandställningen så drar jag hem, sen följer jag med mamma in till stan och letar födelsedagspresent till bror, han har visserligen redan fyllt år men jag vill hitta någon speciell present, han har ju trots allt fyllt femton.

men ska fortsätta plugga nu, have a nice day everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0