idol 2008.( och lite talang 2008)

 






det verkar finnas en hel del bra "idoler" i kommande idol som börjar sändas på tv nu snart.
hoppas bara att den nya idoljyrun är lite elaka och roliga som föregångarna, haha fast dom får bara vara dumma mot dom som inte förtjänar att vara på idol, det finns ju alltid en hel del som kommer till auditions och inte kan sjunga en ton rent. haha ska bli kul att se med andra ord skadeglad som man är!

längtar inte ni?
puss!

__________________________________________________________________________________


Sixten - sjunge elvis, jag är såld!



sebastian 14 år.
 


den här tjejen är 10 år!




 

den här låten äger så skönt, skulle tycka exakt samma sak som honom om jag va med om det där haha!
deh heter dö, jävla gubbe sjunger gör ola-ola.
 



haha så söt!
 

visserligen fårn 2007, men vilken jävla kraft i rösten, och hon är bara 11 år. molly sandén.


fast jag tror att idol kommer att få en hel del konkurens, om jag får bestämma!
detta kommer från talang 2008.  ahha så nu har jag trackat et tillräckligt med unga begåvningar!
skulle inte förvåna mig om det är framtidens stora artister vi lyssnat/sett här och nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0