moonday.

nu sitter jag här vid datorn och kan med stolhet säga att jag är nyttigt!
jag valde att köpa ärtorärtstjälkar att äta istället för något onyttigt som t ex chips/godis/kakor ja you name it.
konstigt nog så smakar det jättegott, nästan godare än godis, vilket troligen har och göra med att det är nyttigt och lite somrigt.

har i övrigt haft en bra dag, började med att raskt promenera ca 4km på idrotten på morgonen sen matte, lunch (inte vidare nyttigt där blev chicken bits med pommes och currysås på pizzerian) och efter det engelska och svenska där vi arbetar med ett arbete i sammband med designen, vi har blivit indelade i olika grupper och ska skriva om modet under antingen 50 60 70 80 elr 90-tal. vi valde 70-tal såklart, askul!

imorn kommer det en massa elever från en designerskola i england, ska umgås emd dem hela förmiddagen och sedan äta lunch med dem, ska bli rätt roligt, får man öva sig på engelska samtidigt, hoppas bara att dom inte är blyga!
har hört att dom ahr en kille med sig, he's gay såklart, men whatever då blir det bara roligare! (jisses vilken svengelska)

nu ska jag återgå till att läsa min skvallertidning och komma ikapp alla lite, lever i min egna bubla nu för tiden känns det som, skärpning!

ha det så bra, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0