tattoo<3

justja, höll på att glömma!

jag funderar (har funderat på det ett bra tag nu!) på att jag en tatuering med min familje namn/första bokstaven i förnamnen i någon form, och idag sa mamma att det skulle vara fint om man gjorde som en ankellänk med berlocker med deras namn på, skulle ju vara jättefint, vill ju ha något man ska visa upp samtidigt som man ska kunna jobba vart som helst och hur som helst utan att behöva täcka över den.
nå, vad tycker ni?

jag vill verkligen nu, det gäller bara att få med mig antingen mamma eller pappa ( allra helst båda!) på min sida.
dom är lite tveksamma fortf och vill att jag ska vänta lite tills jag blir arton om 10 månader, men jag är säker, det är ju något jag aldrig någonsin kommer ångra. får se hur det utvecklas så äga, im hoping!

nej nu är det sängen som väntar så god natt med er, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0