inflames och bio=mums!

va på in flames konsert igår, så jävla bra! ursäkta att jag svär men dom var verkligen grymma! kommer att lägga upp lite bilder imorn för jag hinner inte med det nu riktigt. ska på bio ikväll och måste hoppa in i duschen och fixa mig innan vi ska hämta bilen och åka till kista (sov till klockan ett idag så har inte orkat göra något ännu haha) . ska nog bli riktigt roligt med bio för det va ett tag sedan. det blir jag, min boyfriend, min bror och vår kära kusin adam som traskar in i biosalongen i kista och ser step brothers. jag riktigt längtar efter att få se den då jag tycker att will ferrel är en av de bästa skådespelarna inom komedi just nu! han har utstrålningen och sättet att agera. underbar!

nej nu ska jag lägga på ett kol här ha det så bra puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vadå? :O

2008-10-30 @ 16:55:24
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/
Postat av: ida-lii

hahah vadå vadå?

2008-11-01 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0