tuesday.

satte in p-staven igår. det gick bra. även om många gjorde sina försök till att skrämma upp mig innan haha.
det gick på ett tjoff sen va det klart. dock är jag lite öm nu och kommer troligen vara det i ca en vecka. men det känns inte så mycket för jag har träningvärk i armarna pga att jag fick för mig att träna lite i söndags. men det va skönt att träna lite, nu måste jag bara hålla i gång och inte tappa det igen.
har ont i halsen också, bara går och väntar på att halsen ska läka någon gång.

ska ha sömnad hela dagen, sen hem och träna lite och plugga lite.
imorn är det jobb efter skolan. ska på museum på dagen sen tillbaka till skolan och träffa frisörerna inför modevisningen veckan 46. börjar ltie liiite stressigt nu, är ju bara en månad kvar trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0