måndag.

har haft en trevlig helg, partat lite och så. i fredags var jag hemma hos en killkompis och tog det lugnt och umgicks.
 på lördagen åkte jag, elin och darja hem till messi och drack lite vin och pratade, det va väldigt trevligt och  på hemvägen träffade vi ett helt gång med vänner som vi  snackade med på vägen hem från stan.(nattbuss). igår slappade jag och robert hela dagen. åt chips och drack sprite medans vi tittade på en film.
och idag efter skolan har jag varit med darja,eller rättare sagt sovit med darja. vi åkte hem till mig för att plugga men råkade somna när vi hade ätit lite och tittade på hey baberiba.

fick dessutom reda på att en av mina gamla klasskompisar blev knivhuggen igår och fick åka akut in till sjukhuset.
blev helt chockad för han är en person som aldrig gjort något fel. blir så arg när sånt där händer. dom som hoppade på honom hade tydligen frågat honom efter en cigg och när han sa att han inte hade några hade dom hoppat på honom.
läget är tydligen stabilare nu men en punkterad lunga fick han. dom har tagit fast tre stycken som är misstänkta för försök till mord, hoppas dom får vad som förtjänar, fast å andra sidan så vet man ju inte om dom tillåmed går fria med sveriges lagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0