vänd kappan efter vinden.


har klickat hem en ny skepparkavaj, denna, fast i svart. kunde inte låta bli. den kommer bli jätteskön att ha när det blir lite kallare, så när den droppar ner i brevlådan så är jag beredd inför hösten, längtar faktiskt tills jag kan använda den nu! klickade hem en kofta till mig, och en kofta och tre tröjor till min bror också. koftan till honom ser ut att vara riktigt skön så den kanske man tar och lånar gång.
åt på sämsta stället idag på lunchen, det är så att vi har fått en ny reastaurang som vi kan äta på på lunchen, så vi tänkte att vi skulle gå dit och testa den idag, men det gör jag inte om igen. vi va dom första och enda som beställde när dom öppnade, och jag fick vänta hela 50 minuter innan min pasta bolognese var klar, men då kunde jag inte äta den utan va tvungen att gå tillbaka till skolan eftersom jag inte ville missa mönsterkonstruktionen. dom andra fick ju bara vänta 40 min på sin mat så dom hann precis äta upp haha, jag nallade lite från rebecca så jag va inte döhungrig resten av dagen. jag undrar hur det ska gå för den där restaurangen nu när det kommer fler elever dit, hoppas för deras skull att dom lär sig laga pasta bolognse liiiiiite snabbare än på 50 min tills dess haha.
ska upp till elin alldeles strax och mysa lite med henne, hon behöver lite gos nu känner jag, jag med för den delen hihi.
juste, haha när elin kom till stationen idag och skulle ta cykeln hem så hade någon snott hennes sadel?! hon fick helt enkelt cykla på pakethållaren hem haha. ja, så är det att bo i bro.
ha det så fint så länge, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0