weekendpackage

har haft en härlig helg med massor av vänner. i fredags firade vi Pörnie som fyllt 18 år nu!
det va mysigt med chips, cola massor av dip och inte bara gott att äta utan både gott sällskap.

i lördags va det jobb, men det va för en gångs skulle inte så jobbigt att ta sig upp för efter jobbet skulle alla till angelica (en jobbarkompis) på kräftskiva och party, vilket blev rktigt roligt och lyckat, skulle kunna lägga upp en hel bunt med bilder från i lördags men ska nöja mig med en, som åtminstonde hälften är med på.


donken fo shó.

nu ska jag ta det lugnt, är hemma från skolan idag för jag känner att jag har lite ont i halsen, och vill icke bli sjuk innan jag ska operare mig för när jag väl blir sjuk är jag det i ca en månad. usch. håll tummarna!

vi hörs sen puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0