09.04.09

hej oh hå! det va definitivt inte en dag för tidigt att börja gymma igen! mina ben är helt möra och sega, men skönt va det! sprang nästan 3km och rodd 1km sen gjorde jag lite övningar med hantlar och lte utan. känns som en bra start! har alltid hatat att springa förut men det känns som att dert börjar bli roligare. tiden går lite snabbare då!
hann bara hoppa in i duschen och tvåla in mig innan mamma ropade att det va stopp i avloppet så jag fick skölja av mig snabb med så lite vatten dom möjligt och hoppa ut igen. suck! nu sitter jag här halvt färdigduschad och trött. håret spelar iofs inte så stor roll men det skulle inte vara helt fel att tväta det också!

justja det är ju skärtosag idag. tror ni det kommer några små påskkärringar ikväll? ja, dagen är ju slut nu så.
hoppas inte hahah jag är för trött för att springa till dörren men godis som man själv skulle vilja äta åpp! haha.
nu ska jag plugga.
kram!

Kommentarer
Postat av: Celine

Hehe, okej. Tänkte bara ifall jag kanske kände någon :)

2009-04-09 @ 19:06:34
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0