27.04.09

grillade i fredags, grillade i lördags och grillade i söndags(igår). mums va det! och vädret ska vi inte tala om, underbart med stort U! dock sitter jag här nu och har något enormt ont i magen, är i den där veckan då vi tjejer inte är på det där tipptopp humöret som vi annars är på! mamma va iaf på willys när jag ringde henne så hon skulle köpa med sig hema chips och cola, ska tröstäta att jag måste må dåligt när det är underbart väder ute...

justja, på onsdag vankas studentskiva, vära käre vän jesper ska vi parta med!
och på torsdag har treorna mösspåtagning så det är bara halvdag vilket är riktigt skönt då man är ute och festar dagen innan. och sen på kvällen firas ju första maj, blir en riktig dundervecka det här! dock ska jag sy som en galning två dagar i sträck nu så att jag bli klar med bröllopsklänningen men det är en annan femma.

hörs senare ska titta lite på tv och bara vara, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0