23.04.09

åkte upp till mormor och morfar efter skolan och kolla efter tyg till brudklänningen. måste hitta ett vit lite tunnare bomullstyg som man kan ha som foder för klänningen är axelbandslös och då kan jag inte ha vanligt fodertyg som är glansigt, klänningen skulle troligen glida ner över bysten hela tiden. plus att jag måste köpa ännu mer typ till kjolen för den set ganska tråkig ut nu även om jag använt ca 4 m tyg till klänningen hittills! det är bara två veckor kver innan den ska vara klar också så jag börjar känna mig smått stressad nu!

ha bokat biljetter till gotland nu också! den 21 maj bär det av. ska ju tatuera mig där! längtar något enormt! och ännu bättre är det att man känner tatueraren och får den mycket billigare än den skulle kostat uppe i stockholm! ni får självklart se den när jag kommer hem igen. är lagom nervös bara för för är det ställe som gör ondast att tatuera på hela kroppen (revbenen) och även om jag dan har tatuerat mig på foten/ankeln (vilket också är ett känsligt område) så är det ändå ett år sedan jag gjorde den och har nog lyckats förtränga smärtan haha. kommer nog få en smärre chock och pojkvännen kommer garanterat få hålla min hand som om jag va en liten flicka igen haha. jag har visst fått honom att bli sugen på att tatuera sig och gissa vem som ska göra tatueringen? JAG! så nu ligger det press på mig... sitter och skissar lite smått på den nu men den är så enormt stor i och med att han ska ha den på ryggen!
hoppas ni har en bra kväll!

och tatueringen är inte det enda rolig som hände den här månaden! vad det är får ni se då!


Kommentarer
Postat av: Joakim

sv: vill man ligga i topp av listorna, som jag gör, så måste man hålla sig aktiv :)

2009-04-23 @ 22:33:07
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0